Ultraljud och shopping!

Sabotage, alla kan utföra det.
Men vissa är mer hänsynslösa än andra.
Som de som begår hämnd.
Eller de som hungrar efter kärlek.
Eller de som vill bränna broar.
Sen finns det de som bara vill ha något.
Något som tillhör någon annan.


Idag var jag på Ultraljudet för första gången :)
Så overkligt att se det lilla pyret :) se hur hjärtat slog, och hur den rörde sig och sprattlade med armarna.                 Gud vad jag längtar nu.
Fick inte reda på kön, men ska fråga nästa gång om dom kan se, annars får man åka till sthlm och kolla sånt!
Några som har nå namnförslag? har några tjejnamn som jag tycker är fina.. Nova tex, men killnamn har jag verkligen inte.. skulle uppskatta lite förslag :)
Fick med mig fyra kort också, så nu blir det att köpa en bok jag kan klistra in alla bilder i och skriva lite :)


Efter Ultraljudet blev det en shopping sväng.. en vinter jacka, skor och halsduk.

image2

Kommentarer
Postat av: Annaa

Fina killnamn: Liam, Mio, Leo, Oliver...

2007-11-08 @ 11:46:55
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0