Flytt!

Japp idag flyttar vi :) Hållt på att packa hela dagen å natten ;)
Igår va vi runt och kikade ny tv möbel, hade en bokhylla med vetrinskåp tidigare (jysk), men tröttnat skapligt på den, typisk såndär "nyss flyttat hemifrån möbel så vi köpte en ny tv möbel, en två tavelramar att ha ovanför, kommer bli kanon snyggt!
Gick och la oss vid 22 igår kväll, vaknade vid och hade världens värk, fyfan, som riktig mensvärk fast ut i hela ryggen också, såndär så man kröp ihop i fosterställning, efetråt somnade jag om i villket som kändes som 10 min fast de gått 1½ timme med ännu ännu ondare, fick springa och spy två ggr, så ont så man inte kunde sitta still! Så jag och älsklingen har vart vakna sen tre typ och packat å fixat, blev ju superpigg, rusade upp och fixa iordning mig ifall de skulle bli nått! haha =) Men nu är de lungt i magen, får se om dom avtar elelr om de kommer tillbaka sen!
H*n får gärna stanna tills flytten är klar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0