arn 2

I förrgår var det en riktigt jobbig dag, skönt att älsklingen fick stanna hemma från jobbet ett par dagar,
åker inte förens på fredag.
Igår gick vi på bio och såg Arn 2, jag tyckte den var riktigt bra!, men jag gillade ju ettan också, som alla tyckte va så seg. Men tvåan va bra mycket bättre :)
Så köpte vi en diskmaskin, nya byxor och huvtröjja till Benji också, måste köpa han lite höstkläder nu.. han växer ju så det knakar, storlek 62/68 kläderna börjar bli för små, så nu är det bara att byta ut och köpa 74, tänk va stor han blivit min kille :) 
Nu är han i hoppgungan brevid mig, om han fick skulle han nog kunna sitta där hela dagen :)
Idag blir det nog bara lungt och mysa med killarna.

GRATTIS till Ida som blev 20 år den 25:e!


Kommentarer
Postat av: mia

naaahh va söt han är =)

2008-08-26 @ 23:23:39
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Anno0o

Swweeeetie <3

2008-08-27 @ 12:21:55
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

världens goaste unge :)

2008-08-27 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0