Torsdag

Städat hela morgonen, fattar inte hur det kan bli så himla stökigt på ett par timmar..
Ska ner och kolla om det finns någon tvättid sen också, berg berg och åter berg av tvätt.
men just nu väntar jag på att lasagnen i ugnen ska bli klar..
tänkte göra lite matlådor och frysa in.
Nyss dammsugit också, så klampar karln runt med skorna i halva lägenheten och leta efter bilnyckeln.. *suck* men men :)  

Sen vet jag inte vad som händer idag, blir väl lungt.. mysa med min älskade lilla Benjamin.



Älskar dig till stjärnaorna och tillbaka, min Prins <3


Kommentarer
Postat av: Anno0o~

ni är så galet söta båda två!! <3

2008-08-29 @ 17:10:55
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0