Shopping

Idag har vi vart och hälsat på svärmor/farmor en sväng, fikade lite.. sen gick jag ner till OK och mötte upp min kära sester som gått ända dit i snöstorm (tar ca 1 timme) för att låna mitt löshår! så köpte jag en påse polly åt henne, så hon fick lite färdsgodis till vägen hem =)
Sen har jag och samuel köpt ännu fler julklappar! köpte en sak till till mathias,och då va ju lotta och fredrik tvugnaå ha en varsin sak till.. sen hitta jag en sak till mamma..ådå va jag ju tvungen att köpa en sak till till pappa.. haha :P  
Samuel klickande hem färjestads nappar, nappflaska och mysdress som prinsen ska få i julklappockså...

Nej nu ska vi slå in lite klappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0