Städdag

Idag har jag tvättat.. men de torkar då alldrig i torkrummet, såjust nu har vi kläder hängandes överallt.. över varenda dörr :) Hoppas det torkar tills imorgon.. Sen har jag städat lite, vart med Benjamin.. kollat på tv och käkat gott och blandat :).. sen har det faktiskt inte hänt nå annat!

Imorgon så ska jag gå hem till mamma och pappa, jag och Benjamin ska sova där för vi ska åka med Ida, Laine och Tindra till borlänge på onsdag.. ska åka ganska tidigt,och det tar ju ett tag att gå ner påstan från notgården, och knappt inga bussar går det heller :P men men, ett litet tillfälle att umgås med familjen iaf :)


Benjamin är fortfarande vaken.. men samuel sitter ochförsöker natta honnom, så han somnar väl snart,
Sen kanske det blir en film lr något!

www.tankafett.com  - svenska undertexter på alla filmer!

Kommentarer
Postat av: sanna

bra =)jag ska höra med far min om han kan skjtusa hem mig till er efter jobbet på torsdag ! =) hihi..

bakning sen!

pusssssssssss

2008-12-16 @ 19:18:59
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: stjärnfall

aldrig stavas ALDRIG med TVÅ L

alltid stavas ALLTID med TVÅ L

hört det förrut? :p

2008-12-18 @ 13:51:16
URL: http://itaketlyserstjarnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0