Mooora

Nu har jag vart ute och rastat vovven..  fyfan för denna snö säger jag bara!

Hur som helst åker jag till mora idag ju, kommer hem på onsdag!
Ska bli kul å träffa lilla moster, men tomt utan min bebis!

image67


Var hos E igår också, de va trevligt :) 
Satt och dricka dricka och var sådär halvsocial.. men de trevligt,
dom sprang runt och sminkade sig å gjorde sig så fina :) 
Gick hem ganska tidigt, mötte upp älsklingen och Rocky så tog vi en promenad hem.. - 7.
Sååå skönt när man kom hem och kunde slänga sig på soffan, sommnade nästan direkt!

Nej nu ska jag nog ta å käka lite frukost och packa (har inte gjort det än) .

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, hade velat följa med till Mora och träffa moster! :) Vi måste åka dit du & jag någongång snart :)

2008-02-07 @ 20:41:44
URL: http://exoticgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0