Inredning?!

Förr eller senare kommer den tiden
då vi alla måste bli ansvarsfulla vuxna...
...och lära oss att offra det vi åtrår
för att välja det som är rätt.
Fast ett helt liv av ansvar är inte alltid lätt.
Och medan åren går blir den bördan
alltför tung för somliga att bära.
Men fortfarande försöker vi göra vårt bästa.
Inte bara för oss själva, utan för dem vi älskar.
Ja, förr eller senare måste vi alla bli ansvarsfulla vuxna.
Ingen vet det bättre än de unga.



Håller på att leta lite bilder på inredning, kul att kolla, speciellt folk som lägger ut kort på sina hem :)
Är så otroligt kass på allt som har med inredning och göra så det är synd om mig! :P
skulle kunna blanda vad som helst och har inget öga för vad som är snyggt när jag pysslar själv..
köper alldrig saker som matchar osv!
Men jag hade planerat att det skulle ändras när vi flyttar, om inte jag klarar det får jag ta hjälp av några vänner
(har några som är grymma på sånt) .. Men flytten blir i April eller maj som vi har planerat,
inte börjar leta andra lägenheter än, men brukar finnas många direktlägenheter också..
Men vi har inte riktigt bestämmt oss vart vi vill bo än, jag skulle nog vela bo kvar på samma område vi gör nu,
pga av att bejbi kommer jobba precis hela sommaren.. och då har jag mammsen i närheten om och när man behöver hjälp..
jobbigt när ungen är nyfödd och man ska krångla å på med kläder på ungen å bärra ner barnvagnen för trappen 7 på morgonen och rasta hunden som drar åt ett hål medans jag försöker gå åt ett annat!
nej ett hus eller radhus skulle vara guld!







2½ månad innan bebisen kommer, det är så mycke som måste köpas och fixas innan.. börjar få lite smått panik.
Men ska bli skönt att börja träna sen, har sån foglossning nu, och kan knappt böja mig längre!
Har gått upp grymmt mycke i vikt, typ 20 kilo.. :( Känns riktigt riktigt jobbigt, även omjag vet att jag kommer träna bort det sen.. men man blir ju riktigt deperimerad när man kollar på kort sen i sommras och sen kollar sig i spegeln, som 2 helt olika människor!

Jaja nog tjatat :)

Kommentarer
Postat av: Tremänning Jenny

Todiloo!
Skulle bara säga hej :) ^^ /Jenny

2008-01-18 @ 21:55:19
URL: http://spirelli.blogg.se
Postat av: Lotta

Värsta drömmen att kunna ha de så fint i sitt hem ;D

2008-02-07 @ 20:46:11
URL: http://exoticgold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0