Hejhej

Nu ligger plutten och sover, så jag passar på att sitta här och dricka lite cappucino :)
Samuel och Pw är i lisjön vid säfsen och fiskar idag, så jag Benji och Rocky ska hem till maria/farmor idag,
så är Sanna där, hon har vart borta i en vecka nu, så vi har bara setts två snabbisar på en månad, konstigt eftersom vi brukar ses nästan varje dag annars! så nu ska vi dit och mysa!

I fredags så så var jag, samuel och benji och hälsade på linda, pw och milton, grillade gjorde vi också.. trevligt trevligt :)
kul när pojkarna blir lite större så dom kan leka, nu satt benji mest och skrattade och kollade på milton :) charmtrollen.

Imorgon ska vi åka till kålmorden =) åka safari och kika på djuren, ska bli skoj :) inte vart vid någon djurpark sen jag var liten!

Så träffade vi emelie och melina i veckan också, trevligt som vanligt.. Melina bara växer och växer.. hon blir ju ett år snart, stora tjejen! =) så snart blir det kalas, benjis första! ;) .. Nej nu ska jag diska och plocka lite!


hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0