lördag

Idag har jag vart med Ida mest hela dagen :)
Benji har vart hos pappsen, lite far och son tid, han åker ju imorgon så det tyckte han nog va kul..
Uch vill inte tänka på att han ska åka och jobba imorgon, även fast han "bara´" är borta två veckor, så känns det som jag ska bryta ihop, haha..
han är ju så himla duktig, går upp med benji vissa mornar så jag ska få sova ut, går ut med hunden och lagar mat :)
Man blir så bortskämmd ^^,
Ska iaf måla benjis rum ljusblått i veckan och fiax till lite där inne, blir nog bra..
man har allt i huvudet hur det ska se ut, sen är det bara att man ska ha pengar, tid och ork att fixa allt! :)

Den 2 augusti fyller ju sanna år, då ska vi å ut och fira henne, ska bli så himla kul, min sanna :)






Samy- mitt barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0