Puh..

det är ju olidligt varmt ute!
gick upp tidigt med Benji imorse, sen när han sov middag så somnade jag om och vaknade med han halv tre ungefär :O
Så jag har inte hunnit med ett dugg idag, vart på afären och hem och hämta lite saker..
Så skulle jag vara hos emelie kl fem, förlja me andra emelie till emelie på 20års fest,
och jag har inte ens hunnit ducha än.. ska snart hoppa in..
Var ute med Rocky nyss, så var det en liten tjej som hade ramlat av cykeln och skrapat upp hela armen,
och de va massa folk i närheten, och ingen brydde sig att hjälpa henne, så jag tog upp henne och hjälpte henne till hennes mamma.. stackarn.

Benji sover, s¨jag ska passa på att hoppa in i duchen och ringa emelie!


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0