torsdag

Idag har vi badat :) varmt och skönt i vattnet.
Så har vi städat här hemma.. köpt ny matta till vardagsrummet, eftersom den andra drog till sig galet mycket hundhår och gick inte att få bort, äckligt! så byggde vi ihop löpbandet, har inte hunnit testat det än :P

Imorgon ska vi på kalas hos Alicia, som blir hela ett år! Stort grattis på henne! :)
Så skulle vi nog hem till Maria och grilla å fira sanna :)

Lilla älsklingen var såå himla duktig idag när han fick sprutan, han reagerade inte ens, varken skrek eller grät :)
Kul att väga och mäta han också, var ett bra tag sen sist, han vägde 6795 g, 64.5 lång och huvudomfånget var 41, börjar bli stor nu min pojk :) nästan sju kilo!

Ska upp om sex timmar, har bokat tvättstugan till sju imorgon bitti, kunde inte ta nån senare tid eftersom det blir fullt upp hela dagen, och tvätta behövs verkligen! Jag är en mästare på att sammla på mig ENORMA tvättberg, och kommer aldrig ifatt.. nått det måste bli ändring på! men kan inte sova än på ett tag, sitter med en slingning i skallen nu.. man får passa på på kvällarna när lilla älsklingen sover :)

Nej nu måste jag rusa! redan missat tre min av Paranormal state !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0