Uppdate

Ja som sagt var vi hemma från gbg nu :)
Har haft det riktigt mysigt där nere, badat i havet med rocky, han som älskar att bada, och riktigt vart var det i vattnet.. annars är jag ganska badkruka av mig! Midsommaren firade vi på lisseberg, jag och lossan åkte nog allt vi såg :)
älskar karuseller, det kommer man nog aldrig växa ifrån! :)
Benjamin vände sig för första gången där nere, från mage till rygg :)
och sen har han börjat slått på saker som är framför honom :) Det är så himla kul när dom lär sig nya saker!

Men nu är det skönt att vara hemma lite, riktigt varmt var det idag,
var på stan med min syster och kikade lite, träffade Ida, Laine och Tindra där också.
Så köpte jag nya shorts och ett linne till benjamin, så fina :)


Och så var vi en tripp till faludjursjukhus med rocky igår, han klämde tassen i bagageluckan på bilen , stackars vovven :(
Men inget var brutet som tur var, han hade fått en svulnad på mjukdelarna i tassen och smäll på nån led :( så nu får han smärtstillande, han hoppar på tre tassar.. så han fick inte gå i trappor på 2 veckor, så samuel får bära honom upp och ner (och vi som bor högst upp!, 23kilo väger han ju) sen bara korta kissochbajs promenader, och inte anstränga sig..
Så han fick ett ben som var nästan lika stort som han själv, och massa godis.. lite mys måste man ju få när man är dålig!

var i borlänge i fredags och handla lite kläder, och så har jag beställt löshår, får se om de kommer i veckan.. så ska jag klippa mig, har så grymmt slitet hår.



jag med min älskade son.

Vi hade längtat efter dig och väntat på dig,
föreställt oss dig och drömt om dig
och nu när du är här ,
kan ingen dröm göra dig rättvisa.

Kärleken till dig är obeskrivlig!

Kommentarer
Postat av: mia

tack=)

Jodå de går bra. Han är så snäll, sover hela nätterna och är nästan aldrig på dåligt humör. Lär sej nya saker precis hela tiden så de är skoj.

Dock lite tråkigt att behöva uppleva allt själv men de går.

Hur går de för er då?=)

2008-07-01 @ 22:19:00
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: AnnoOo~

Så underbart vacker du är min prinsessa ;) och så otroligt söt benjamin är <3 saknar er!!!

2008-07-04 @ 01:44:59
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så himla fint kort på er.. Och lilla benjamin är också söt :-)

2008-07-27 @ 16:16:27
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0