30 dagar till BF.

Fyfan, idag är de ingen bra dag, min rygg värker så det känns som den ska gå av.
Kan inte ligga sitta eller stå, allt är obekvämt och värker, känner sig som en 90 åring i kroppen,
och stor och klumpig.. ser ut som nån michilingubbe när man ska resa sig från sittande till liggande.
Hoppas de är över snart, känns som man inte orkar en sekund till! tänk om det kunde vara lika underbart å roande att vara gravid som det är i alla filmer! :) Visst är de kul å helt underbart när man känner lillen ligga å puffa där inne,
om man räknar bort kickarna så de känns som revbenen ska gå av, eller kickarna som gör att man nästan kissar på sig, eller dom som gör attd e känns som magen ska slitas i två delar.
Nej nu vill jag ha min älskade bebis hos mig!

Idag ska älsklingens lillesyster sova här, de är kul :) får se om vi ska kika på nån film ikväll..
just nu är dom ute och går med rocky, fick stanan hemma :) inge kul å gå me nån som går saktare en nån med rulator och gungar som en pingvin :P
Fick föressten två jätte fina bodys av älsklingens storesyster ( en av mina bästa vänner) med döskallar på :)


30 Dagar kvar till BF :)  funderar på att rammla i en trapp eller hoppa från soffan för att se om man kan få igång skiten ;) hehe.


Kommentarer
Postat av: Anno0o

hahahah du skriver så roligt ;D "gå saktare än nån med rullator och gungar som en pingvin.. haha skulle vilja se det gumman ;) Tänk va skönt sen i sommar! När lillen har ploppat ut och du blir full med energi och börjar träna igen ;) sola lite ute.. Längtar så tills jag får träffa er.. och hålla i lillen och ge dig en lååååång kram ;D Tänk va mysigt att bära runt en sån liten söt sak ;)

2008-03-09 @ 10:04:07
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0