Sjuuuk!!

Sjuk igen! Vart förkyld en månad typ, men nu har de blivit värre igen! Så ont i halsen så jag vaknar flera ggr per natt!
Fick strepsils av Sanna, så halsen känns mycke bättre nu, så himla skönt, sen några ipren också!

Rocky är så mysig och har legat och sovigt brevid mig under duntäcket och kikat lite på sing along :)
Han har vart på promenar med Farfar pelle idag han :) och på kvällen gick mammsen ut med han och så lämnade hon matlåda till mig.. orkar inte laga mat när man är sjuk :P så fick hon en halv marabou som tack! haha :)

idag började älsklingen 14.00, dom skulle ha ett 36 timmars shift stackrarna, uch va jobbigt att stå ute och jobba i 10 minusgrader hela natten, jobbigt på dagen också såklart, dom måste ju bli sjukt trötta.. så tycker jag lite synd om mig som kanske inte kommer höra nått från han förens på måndag morgon! :(
Låg och kollade på våra bästa år för nån dag sen, då låg Sami med huvudet på Lucas mage, å då blev jag att sakna älsklingen så mycke så jag blev helt tårögd =P Kan inte föreställa mig hur de ska bli att vara utan han nästan hela sommaren!

Fick två ordentliga förvärkar idag också, stod i köket och bad till gud att det skulle sluta :P, mår på tok för dåligt nu för att klara av en förlossning, så han får gärna stanna där inne ett par dagar till, men så fort jag är frisk är han så välkommen ut :)

och nu är de nån som har hicka där inne känner jag :) hela magen guppar upp och ner :)
Kan inte fatta att det bara är 2 veckor kvar.. man kan liksom inte föreställa sig hur nått kommer bli, kan knappt fatta att det finns en bebis där inne på riktigt :)


Fått påskägg också :) fick glass och 6st av mina favoritskålar av sanna, så fick bebisen också påskägg :) ett Bamse-sett med handuk och baby borstar :) hon är så go dendär sanna <3

image75
Nu har pojken våran blitt så stor :) min odåga och min lilla kärlek

Kommentarer
Postat av: SANNA

Varsegod sötnos ! Ses imon PUSSAR (L)

2008-03-22 @ 23:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0