En månad

Gud vad tiden går fort, idag är prinsen hela en månad :)
Var på bvc idag och vägde och mätte han,
5095 g och var 56 lång!
på sex dagar har han gått upp 360 g :)
Trodde ju att han hade kolik ett tag, han skrek och skrek och skrek tills han blev helt svettig, skrek tills han spydde,
alla hans vakna timmar.. hade inte en tanke på att han fått för lite mat eftersom jag hade så himla mycke i början.. för han ville äta säkert varje halvtimme,
känndes som man inte kunde göra ett dugg för han skulle äta hela tiden,
åt han inte så skrek han.. så då testade jag att köpa tilllägg, så nu har jag en annan bebis :)
han har sovigt nästan hela nätterna, och skriker nästan inget, känns som ett mirakel! Jag har ju halvt svält stackarn :( inte konstigt att man skriker då.. Men nu är han världens lugnaste och goaste bebis igen :)


image80

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh snutten då! =)

2008-05-08 @ 19:02:21
Postat av: Nina

Vilken sötis :)

Sådär var det för mig också, jag trodde jag hade massa mjölk men Hugo gick inte upp i vikt alls nästan, så han fick ersättning. :)

2008-07-05 @ 22:09:35
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0