Primabalerina

Nu är det kväll igen,
gud vad dagarna går fort, man vet inte vart all tid tar vägen.
Benji somnade vid nio, hoppas han sover en stund nu.. Igår somnade han kl halv tio, och vaknade inte förens kl sju, så jag gick upp och gjorde iordning ersättning, sen när jag gick in i rummet sov han igen.. men då väkte jag han så han fick äta lite.. sen la vi oss i sängen och han vaknade inte förens tolv, riktig sjusovare =)

Idag var Theres här och fikade, skulle igentligen upp på stan och möta Ida,  men vi stanna hemma och delade på ett paket balerian ist =)

Nu har jag precis kollat på Murder, ett pogram där dom återskapar brottsplater, sen är det två lag som ska försöa lösa brottet, jätte bra, men lite läskigt att kika på när man är själv hemma :P

Imorgon bitti kommer älsklingen hem <3
Och på måndag blir det till banken och prata om billån :) sett en bil vi vill/ska köpa




Nej nu ska jag göra lite cappucino , fortsätta städa och fortsätta spela sönder
Kat De Luna ft. Busta Rhymes - Run The Show ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0