Veckan

I fredags var jag, Benjamin, Sanna, Emelie, Melina och Emma ute och käkade lunch på China. Supertrevligt!
sen gick vi vidare upp på stan och kollade lite i affärerna och sedan ner till Engeln och drack kaffe, och gav våra små lite mat :) ! sen gick jag och sanna vidare hem till mig, för jag skulle hjälpa henne att färja håret,
och Benjamin totalvägra att ligga i vagnen, så vi fick turas om att bära honnom hem, han vill ju vad me och se allt hela tiden, då är han nöjd!

På lördagen var grillkvällen, det var hur trevligt som helst, det måste vi göra om snart igen! tack för en lyckad kväll :)

På söndagen var jag, Benjamin, Emelie och Melina upp och kikade lite på marknaden,
fikade och kikade lite på stan.
Var in och köpte blommor till Maria på morsdag, letade efter nått till mamma med, men det mesta var stängt, så hon får sig en lite försenad present, men bättre sent en aldrig :) var också hur trevligt som helst :)

Idag kom min kusin på besök med hennes små, Liam och Alicia, så kul att se dom, Alicia hade blivit så stor,
kröp förfullt nu! :)
Sen smet jag och Malin ut på balkongen för att röka, så satt vi och skämtade om att "tänk om Liam skulle låsa balkongdörren, vad skulle vi göra då?" och tror ni inte på tusan att det lilla busfröt gjorde det! Haha..
Och Malin hade precis vart iväg och låst ytterdörren för att Liam var påväg ut i trapphuset, så vi kunde ju inte ringa nån för att uppna heller, och där inne satt ju både Benjamin, och Alicia.. Så malin fick stå och lirka med han bra länge innan han låste upp dörren igen så vi kom in! haha.. annars hade vi fått ringt brandkåren eller nått! :D
Tack för allt fint till Benjamin :D <3

Får se om det blir fika med Emelie och Melina imorgon.


På Fredag ska jag och Benjamin ner och kika på Balen, dom är ju så vackra i sina fina klänningar :)
Och sen på söndag följer vi med älsklingen ner till göteborg igen, men kommer hem på onsdagen eller torsdagen
för malin tar studenten och Maria går ut högskolan, så då blir det att fira dom :)
Och söndagen efter det följer vi med ner till göteborg igen :) ska bli så mysigt :) .

Nej nu ska jag passa på att tvätta upp lite kläder åt lillkillen :)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0