Dop

Ja igår va ju Emilsdop! de va verkligen hur fint som helst! :) skrutten..
och en massa fina doppresenter fick han. Sen bjöds det påen massa gott fika :)

Efter dopet åkte jag, sanna och maria till Nisses och kikade, hitta de inge kul..
men fick med mig en chipspåse och en cola hem iaf ;)

Sen åkte jag och Sanna och hämtade upp min bror :) han följde med mig ut med Rocky, och Sanna va uppe och passade prinsen :) .. sen åkte hon vidare hemtill sin karl.
Gjorde iordning kycklinggryta till mig och Mathias, förvånad över att jag kunde laga sågod mat!;)
Sen blev det chipsoch skräckfilm :) en av dom va ricktigt äcklig..nån där dom slaktade människor på tunnelbanan,sen såg vi nån till jag max payn tror jag den hette..och seed .. bra äcklig!
Prinsen vaknade vid halv 11, och fick han inte att somna om förens vid halv 2!! men då blev de lite sovmorgon imorse iaf :)


Idag har ja inte gjort mkt, städat lite,såkom gubben min hem vid halv sex.. vi har kikat påandra avenyn och myst bara..


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0