Örebro

Igår va vi till universitets sjukhuset i örebro, till handkirurgen med Benjamin :)
Vi pratade lite om hur operationen skulle gå till, hon berättade lite hur dom skulle göra och så.
Skulle få en tid på senvåren så det blir väl till Maj.. Tre dagar ska vi vara där..
Första dagen så ska dom röntga hans hand, sen visa oss runt och berätta lite, sen sover vi kvar för morgonen efter så ska han fasta, sen söver dom honnom och gör ingreppet.. själva operationen kommer ta 1½ timme.. sen får jag sitta med honnom på uppvaket.. sen stannar vi kvar över natten igen för att se att allt gått bra, och så han kan få bra smärtlindring om han får ont!
Samuel kommer sova på hotell då, för bara en får sova kvar där med honnom.. men han får vara där under dagen, men bara jag får vara där på uppvaket! Uch va man ommer gråta.. även fast det är ett litet ingrepp.. men se sin älsade lilla ligga där!

Vi åkte till örebro vid halv 11.. tog kanske 10 min att gå därifrån till sjuhuset, så vi passade på att kika i lite affärer och ta en fika.. sen gick tåget hem igen kl fem, så då gick vi och kolla affärer och käkade..
Benjamin va så himla duktig!!! Även fast han fått setat näst intill hela dagen, va han så glad, inte en enda tår eller en sur min! villken underbar unge jag har! finaste killen i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

usch ja förstår att du är lite nervös, men de kommer ju gå bra!! :-)

2008-11-13 @ 06:56:41
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Linda&Milton

Men plutt. Det kommer att gå bra ska du se... :)

Vi saknar er massa!

2008-11-13 @ 09:34:02
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0