Promenad

Idag va jag och Maria ut på enlångpromenad.. det blev nog 1½ timme iaf! riktigt skönt..
Sen va jag hamma hos mamma och pappa en sväng, så jag och Mathias deladepåen grillad kyckling :) det är ju hur gott som helst!

På lördag ska vi på Emils dop :)

Och grattis till jörgen som fyller år idag :) eftersom han och Samuel är och jobbar blir det att gratta honom imorgon!


Funderar på att börja göra egen mat till Benjamin.. har bara testat en gång,ådå va han mycke mindre.. blir ju ganskadyrt, han äter två stora burkmat om dagen.. sen är det ju allt annat med.. :) men är det nån som har nå tipps på vad man kan göra? vadkan dom äta och inte?

Skulle träffa kusin malin i veckan,ska bli kul, ses ju så himla sällan!!


Nu ska jag göra lite vanilj te och kolla på 2½ men! ha det bra

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Hej gumman!

Jag har första + andra mosboken, den tycker jag är jättebra när det gäller tips och ideer för egengjord mat :) den finns att köpa på vilken bokhandel som helst! Annars kan du kika in på growingpeople.se dom kanske också har nå bra tips, det är en bra sida på bvc rekomenderar! Tack för kommentaren :) Benjamin är också gudomligt söt! nattmaraton? ;) Puss och kram på er!

2008-11-14 @ 00:02:23
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Mia och marwin

Marwin äter all mat som jag äter, de enda man ska vara försiktig med är saltet.

Så du kan ge han allt i stortsett.



mos+korv

mos+köttbullar

mackaroner+korv

mackaroner+köttbullar

ptatis+köttbullar

potatis+korv

pasta+köttfärstås

ris+kycklinggryta

ris+korvstroganoff

olika grytor+ris eller potatis

pasta carbonara

potatis+köttfärslimpa

pannkaka



finns hur mycke som hellst, bara prova vad han tycker om =)

2008-11-14 @ 03:07:05
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Precis som Mia skriver var försiktig med saltet sne mjölk, hur gammal är han?

För mjölk ska man vara försiktig med att ge..

2008-11-14 @ 08:01:41
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stekt mat ska man nog undvika också:) Måste också börja göra egen mat, de blir mycke billigare! Oscar äter än så länge bara en burk om dagen, men snart börjar vi nog med de också... Är allt bra med er då?:)

2008-11-14 @ 12:40:12
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0