Tacco

Igår va Jenny och Emil hit på kaffe :)
Benjamin drog ner min kaffe kopp, men som tur va va det ingen som brände sig.. första gången jag glömde ställa undan den och de tog nog inte ens en sekund! .. Tur att det gick bra iaf :/ Min stolsdyna belv däremot kaffig :) Men har tvättsuga imorgon så!

Sen så åkte vi iväg med Sanna och Maria och handlade lite på Willys.
Samuel tänkte bjuda på taccos :)
Och så tog vi en långpromenad med Rocky, riktigt skönt ute.. är glad att snön börjar smälta bort!
Sen satte Samuel igång att laga maten.. blev kanongott.

Idag ska jag förlja med Sanna ochlämna av Samuel i borlänge, så åker han iväg på jobb!
Tydligen skulle de inte bli jobb över helgen iaf.. så skönt! =) Mensom sagt, man ska aldrig bli glad, fördet ändras stup i kvarten!


Sitter och Dricker vanilj te nu, ur min superfina kopp jag fick av Ida när jag fyllde år! :)
Drack det jäämt när ja va gravid förra vintern.. sensåg jag att Maria hade köpt hemsånt.. ochdå blev jag såsugen, så va tvungen att köpa det jag med :)


Hoppas mina skor kommer snart :) Blev fejk uggs från HMs barnavdelning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0