Fotbollshulliganer!

Borde verkligen gå och lägga mig snart!.. men är inte ett dugg trött, antagligen pga sovmorgonen jag fick idag :)
Har iaf städat nu, passade på medans alla pojkarna ligger och sover, men får bli dammning och dammsugning imorgon, Och så måste jag ner och boka tvättstugan.

Benjamin somnade kring sex, halv sju tiden idag, i bilen på väg hem från Jennys mormor&morfar,
men jag råkade väcka han nyss, så gav han välling, och så somnade han om.
Ska nog testa med att lägga honnom tidigare, för dom sista dagarna nu har han vart helt död vid sex tiden, och annars lägger han sig vid åtta.. men han kommer säkert vakna vid sex på morgonen, och vill att det ska vara full rulle :)
och jag är iiingen morgonmänniska! men men man får väl lära sig bli det ;)


Kollade på efterlyst idag, och jag blev så arg! det där med fotbollshulliganer som kört upp en smällare i en kvinnlig lokförares ansikte.. vad fan finns det för jävla människor? Blir så trött på sånadär huliganer överlag.. omogna jävla förbannade fjantar! måste vara totalt körda i huvudet! Hur fan kan man halvt slå ihjäl folk för dom håller på ett annat lag? psykfall.. borde låsas in på säter hela högen!!! (ursäkta alla svorsdommar) men blir så arg så det kokar i mig!


Får se villken dag vi ska hjälpa att städa ur Sannas hus.. snart inflyttning för dom! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0