Gnällspik

Idag har Prinsen gnällt konstant hela dagen, vi har försökt med allt.. vet inte va de är för fel :(
Uch, man känner sig som en dålig mamma när dom bara grinar och man inte kan hjälpa dom :/
Så har han vaknat ca 7 ggr sen han gick och la sig..  håller tummarna för att han sover hela natten nu,och inte vaknar igen!

Har satt upp gardinerna i köket nyss, tog bort mattan också, så ska kika i veckan om jag hittar en annan.
Snart ska jag plocka lite här hemma.. måste bara ta mig ork först =P

Samuel åkte tillbaka till jobbet idag, och Rocky fick följa med han :)
Så jag ska bara vara hemma hela veckan, ta de lungt, mysa med Prinsen och bli människa igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Samma med Emil.. och Kevin med.

Ungar!

2008-10-27 @ 20:03:34
URL: http://spirelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0