jagvillhasovmorgon

Ska snart krypa ner i sängen.. sitter och pratar lite med Jenny på msn.
Vart vaken på tok för länge, kommer vara helt död imorgon! Hoppas Benjamin vill ge mig en liten sovmorgon!
Jag ska då inte börja kolla på nån serie, blir helt fast.. har redan sett 14 avsnittav 2½ men :O
Men jag har iaf hunnit plocka lite hemma.. men damsugningen får vänta tills imorgon bitti.
Tänkte kila hem till svärmor på morgon promenaden om hon är hemma, och kasta in Benjamins snuttis i tvätten.. kommer nog bli ett kärt återseende :)

Nej nu måste jag sova snart, annars kommer jag inte kunna vara människa imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Då ses vi sen hemma =))) PUSS

2008-10-21 @ 10:35:52
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: emelie

Hur orkar du upp på morgonen när du är vaken så länge? :)

2008-10-22 @ 07:43:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0