lördag

Idag gick vi upp vid sju,men Benjamin ligger fortfarande och sover:)
Han vaknar nog när som helst.

Igår plockade Samuel bort två STORA fästingar från rocky.. alltså RIKTIGT stora,så jäkla äckligt..
Sen skulle vi iaf gå och lägga oss, så trampade jag i nått,
tände lampanför attkolla va de var, tror ni inte jag har trampat på en 1 CM STOR färting somlåg där på golvet?
Då trodde jag jag skulle kolavippen.. jag hatar fästingar, de absolut äckligaste som finns, sånadär man drömmer mardrömmar av.
Sen när samuel skuleplocka bort den,så hittade han en TILL!!
Så vi rev av sängkläderna och la oss och sov på soffan.
Så idag blir det att riva ut ALLT där inne å helsanera!

Kommentarer
Postat av: Anno0o~

I miss you I miss you I miss YOU!!

2008-10-25 @ 10:08:46
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/
Postat av: Linda&Milton

Jag hatar också fästingar... jag kan dö, nästintill iaf. Hittade en STOR fästing på Charlie för ett tag sen, jag började grina, hade värsta paniken och ringde mamma. Så hon fick komma hit och ta bort den! Haha.

2008-10-25 @ 21:34:47
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0