Måndag

Håller er i hatten! Idag är jag hos svärmor :)  Va här och lekte med Sanna, så vi blev att stanna kvar över natten :)
Så kilar vi hemmåt imorgon bitti!
Idag åkte älsklingen tillbaka till göteborg, kommer hem på måndag.. nu ska han börja jobba 7/7, hoppas de håller i sig nu, man ska inte lita på nått, för det ändras heeela tiden på dedär jobbet :P
Tillbringade dagen med att städa lite, klaga på strumpor som på nå mystiskt sätt hamnar överallt i hela lägenheten =)

Sen när han åkte och hämtade upp Jörgen hoppas vi av här.
Jag och sanna var till dollar och kikade lite, fanns inget skoj, men köpte iaf tuggumi =)
Sen kom vi in en sväng, sen gick vi ut med Rocky,
Han gillar verkligen inte när vi sitter i tv-rummet och pratar, han beter sig lika vaaarje gång, han gnäller, skäller, springer runnt och naffsar och drar i oss.. men bara just här inne, vet inte varför han håller på så.. var eviga gång gör han så, men inte om vi tex sitter i köket :S

Och vi har kommit ur rutinerna helt nu! Benjamin somnade inte förens vid halv elva idag!!! :O Han somnade vid 7, men vaknade efter bara någon timme :/ Det blev väll jobbit för honnom nu när vi vart borta i helgen, ch vart tvugna att rycka upp honnom när vi skulle åka hem :/ .. Men imorgon ska jag då försöka hålla han vaken till åtta,och försöka göra allt för att han inte ska somna, så får vi börja på ny kula.. min älskade lilla son..
Om ni bara förstod hur underbar och perfekt han är! =)
Så charmig! i helgen skrattade han sådär så han nästan kiknade, han skrattade oavbrutet i säkert 10 minuter, han skratta så han skrek! synd att jag inte han spela in det, och man kan ju inte hålla sig för skratt själv, han är så goo ! :) <3


Vi har fått en ny kaffe bryggare av Samuels mormor också, gud vad glad jag blev! klagat ett tag på våran nu, tycker inte den brygger nå gott kaffe alls, ska bli kul att prova den imorgon =)
Så ska jag baka morotskaka imorgon med, ta med den när jag och Benjamin ska sova hos Jenny och Emil =)
Vårat vara nyttig block gick åt pipan, tror jag skrev i 3 dagar eller nått, och de va ju inte de nyttigaste, + att jag hade gått upp ett par gram då jag vägde mig nästa gång, och inte ner :P
Får se va den visar imorgon, har iaf vart ute och gått (oftast) 3 ggr om dagen i snart 3 veckor.. hihi :)

Måste hinna träffa Emelie och Melina snart också, saknar er mina skruttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0