min skruttis

Idag har jag vart på stan och fikat med Emelie&Melina, Merima&Saga.. va jätte trevligt! Benjamin fick smaka majskrok, och mjukt brödförsta gången, han gilla båda och, han smaskade och såg så nöjd ut :)
Sen gick vi hem till Merimas föräldrar och kollade på en jätte fin hund :)
Vidare till Emelie och drack kaffe. Fick låna tre jackor av henne:)
Så fick benjamin smaka kaka första gången med, såntdär rån, han tyckte verkligen om det.."mmmmmm" lät det hela tiden:)


Och jag har TAPPAT bort Benjamins snuttefilt, ber till gud att den är hos Emelie..
Han har vart trött sen kl sex, å han skriker å grinar helt hysterikst :(
Tar den andra (nya) snutten,så blir han skitförbannad, han sparkar å slår med armarna å skriker så han nästan spyr! :(
Vi har testat ALLT.. han brukar alltid tutta på hans snuttefilt,så tar han den nya och stoppar den i munnen,å så gaap skriker han..Samuel tog över honnom en stund nu.. min älskade lilla Bebis, aldrig någonsin hört han såhär ledsen:( Hjärtskärande ju .. Ha vart ut och kollat om jag tappat den påvägenfrån bilen, kollat i bilen men inte finns den nånstans..

Nu ska jag ta över en stund!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snuttisen då :( Hoppas att du hittar den :)

2008-10-17 @ 22:28:44
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm vad var det jag sa.... hoppas att det gick bra till slut, plutten!

2008-10-18 @ 12:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0