Monster mamma

Håller på med morotskakan, själva kakan blev bra,
men inte glasyren :) blev typ gult smör ser de ut som :P
Hällde nog i smöret när de va för varmt, så nu har jag skickat iväg Lotta att köpa nya grejjor,
så hoppas de blir bra andra gången då :)

Imorgon innan vilgott tänkte jag dra med Jenny till farmor och farfar på en fika, dom ville se "gullöga" (som farmor kallar honom), var ett tag sen nu :)


Min mamma ser ut som ett monster, jag skrek rakt ut när jag såg henne, jag blev så jäkla rädd,
På dedär vita runt ögat, där är hon alldeles MÖRKRÖD, om ni bara visste hur otäkt det ser ut, hon har fått nån blödning i ögat alltså.. men hon vägrar gå till akuten, fast jag erbjudit mig att följa med.. de går över, tycker hon!
Och lilla granntjejen kom ner för en stund sen, och även hon blev vättskrämd! Läskiga mamma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0