tisdag

Ligger i soffan och kollar på 2½ men.. och mina ben VÄRKER.. inte van att gå så mkt trorjag.. haha..
Gick till maria imorse, sen åkte jag och Emelie till marnäsför att hämta Melina på dagis.. sen gick vi upp påstan, drack kaffe på engel, Merima och Saga va också med :) trevligt var det. Sen gick jag hem..i regn!, sen gick jag en sväng till maria igen,och sen hem!..

Nu på kvällen har ja inte gjort mycke, vart så trött så jag trodde jag skulle kola, men blev piggare efter 2 koppar cappucino.
Sen ringde mamma,så vi kanske ska hälsa på farmor en sväng imorgon. Sen blir det en fika med Ida:)
Så har jag pratat i telefon med Isabelle, en gammal kompis, va jätte kul :)

Nu ska jag fortsätta kolla, sen sooova! Tråkigt, men det måste ju också göras!
Saknar Samuel nu :) Tycker synd om dom somär ute och jobbar nu,så himla kallt på nätterna också.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0