Tvätt

Idag har jag och tvättat. Skönt att allt rent! :)

Jag och Maria en långpromenad med Rocky runt tjärn, de va faktiskt riktigt skönt ute :)
Så kom vi hem och åt lite frukost.

Så va ju Linda och Milton förbi! jätte trevligt. Han är såå duktig Milton, kryper förfullt.
Han tog tag och klappade på Benjamins huvudet, så böjde han sig fram och pussade/käkade upp honnom, så söt :)
Och så brottade han ner Benjamin ett par ggr =)
Och Benjamin va så fjantig, han blev lite blyg för Milton först, han blev så ledsen när jag la honnom på golvet, men sen gick de bra när vi satt och kollade på honom lite först ;)
Barnen fick lite gröt, och jag och Linda fick vårat kaffe tillslut =)

Efter dom va på besök så gick jag och Benjamin tillbaka till Maria, va så skönt ute, så jag gick in och hämta Rocky, passade på att ta kvällspromenaden med honom, så Benjamin kunde somna i vagnen, dom sover ju så skönt när man är ute :) Sen gick vi in och slängde i en till tvättmaskin!

 När Benjamin vaknade så fick han ligga p ågolvet, å då började han krypa ända bort till Rockys vattenskål :D
Så långt har han inte krypit förut, han har ju bara tagit nått enstaka krypsteg.. nu tog han då iaf tio! =)
Och både jag och Maria fick bli glada ögonvittnen till det :D Mammas älskade lilla skruttunge! <3


Snart sovdax!


Grattis till MILTON som blir 6 månader idag, och EMIL som blir 3 månader!



Kommentarer
Postat av: sandr

2008-10-11 @ 14:33:13
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken duktig kille du har, som kryper o allt:) Oscar försöker, men han blir bara förbannad när han inte orkar ta sig upp! Hehe! Mitt tålamod skulle jag tro! :)

2008-10-11 @ 14:34:32
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0