Veckan!

Fullspäckad vecka har det varit :)
I tisdags sov vi ju hos Jenny, det var supertrevligt! Vi kom inte i säng förens kl va 03.00. Va så trött dagen efter!
I onsdas så gick jag och Jenny iväg till farmor och farfar och fikade (min farfar och jennys morfar är syskon)
Vi va där en stund och visade upp våra små juveler, sen knatade vi vidare till villgott, men de va rätt segt där, så vi gick igen efter en timme. Men jag han iaf gosa en liten stund med Milton, innan dom gick!

Sen så gick jag hem till mamma och pappa, så kom Sanna och hämtade oss.
Så åkte vi hem till maria, Sanna gjorde pizza, och så satt vi och pratade.
Så skjussade hon hem oss till mamma vid 22.

Sov hemma hos mamma, för Melina va på dagis själv första gången idag :), så Emelie kom vid 9 och drack lite kaffe, Melina skulle bara vara där i 2 timmar, så annars hinner Emelie  inte mer än hem och vända, sen tillbaka!
Så knatade dom hem, så möttes vi igen på stan vid tre, va och fikade. Så köpte jag paket till Sofies tvillingflickor, för vi ska på kalas på söndag! :)

Sen gick vi hem till Emelie och drack ännu mera kaffe. Vid sex så kom Sanna och Emelie T och plockade upp mig, så åkte vi upp på rusa och kollade.. köpte faktisk nån palett med smink från Lòreal, 3 ögonskuggor, sen ruge (stavning?) och läppglans, allt i en tunn "bok" 29 kr :D så ska testa det imorgon.

Efter det åkte vi hem till Maria igen, sanna gjorde mat så vi käkade, sen åkte vi hem till mig så hämtade jag lite tvätt!
Älsklingen tog med sig nyckeln till jobbet, och på den satt nycken till tvättplutten, så tog hem tvätten till Maria, så lånar jag hennes tvättmaskin imorgon:P  

Imorgon ska vi få finbesök av Linda och Milton :D Milton kryper redan förfullt! ska bli så kul att se :D
Benjamin har ju fortfarande bara tagit enstaka steg, sen lägger han sig ner så fortsätter han så.. så imorgon får allt Milton ta och lära honom :)


Mamma älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snutten då =) Sååå fin i shorta =)

2008-10-10 @ 16:20:38
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0