Borlänge

Idag vaknade Benjamin vid kl sex, gav han välling och försöktefåhan att somna om, men det ville han inte.. så vi låg och lekte och drog oss till kl sju, sen ville han upp!.. Då fick han sitta i gåstolen en stund..så låg jag och halvkikde på honnom från soffan.
Sen ringde vi Emelie, skulle följa med henne på affären,så jag passade påatt ta morgonrundan med Rocky. Gick och lämnade av han till svärmor, sen mötte vi upp Emelie.
Köpte bara lite godis till Rocky. Så följde Emelieoch Melina med tillbaka tillsvärmor,så drack vi kaffe och pratade en stund, innan hon och Melina vandrade hemmåt..

Så kom Sanna, och Emelie T sååkte vi till borlänge :)
Men Benjamin fick stanna hemma med Maria.
Benjamin fick lite smått, både av mig och faster sanna:)
Drog oss hemmåt igen vid 20.00 tiden, var ju kolsvart ute:O
Älskar att åka bil och lyssna på hög musik när det är mörkt,
så vi tre satt där i bilen och ylade förfullt :)


Idag gjorde Benjamin en riktig vurpa, han hade ståtti frypställning som vanligt, sen hade han hela ena foten i backen, och andra benet in under sig, sen sköt han väl iväg sig,och rakt ner med huvudet.. stackars maria blev nog vättskrämd, jag skulle nog dött om jag såg det :O .. men ser inte ut som han fått nått märke iaf :/ mammas lilla älskling. <3



Man kan verkligen inte minnas hur livet var innan man fick barn, men jag vet att jag aldrig vill tillbaks till det iaf.
Kärleken till sitt barn skulle aldrig gå att beskriva i ord, tänk att en annan människa kan göra en så frukatnsvärt lycklig,
att man blir varm i hela kroppen när dom skrattar eller ler.. lyckan man känner varje gång dom lär sig något nytt.. att man får vara med och dela varje steg i deras liv.. få vara med och se när dom tar första stegen, säger det första ordet.
Bara få ligga och hålla om honnom.. och ligga mitt emot honnom, och han ligger och drar en i ögonfransarna, näsan och håret med dom där små fingrarna :) Så kul att se hur dom mer och mer för varje dag blir en egen liten person ..
Älskar dig Benjamin.


Ikväll när jag var ute med Rocky, och vi var på väg hemmåt igen så började han skälla,
så jag sa åt han att han skulle vara tyst, sen när jag vände mig om ser jag en STOR långhårig shäfer springa i full fart över vägen rakt emot oss.. jag blev helt livrädd och skrek rakt ut! Rocky stod bara blixtstilla och morrade och den andra hunden va på honom, så jag tog och försökte dra bort han allt va jag kunde,men sen kom hundens ägare springandes och tog undan den . Hela mina ben var som gele hallon,blev verkligen livrädd, inte varje gång en stor hund kommer springandes mot en sådär..nej de valäskigt! :P händena darrade ett bra tag efteråtkan jag lova!


Saknar en massa Samuel.. och älskar dig så otroligt mycket! :-*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller verkligen med dig om denna kärleken! Helt underbart..



De blir nog mycke vurpor i golvet nu ska du se, ha flera filtar under han så han inte gör illa "tänderna", haha.. o värre blir de när dom börjar lära sig gå.

2008-09-27 @ 10:18:51
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0