Gnällig hund!!

Blir tokig på rocky snart :) han går runt och gnäller och gnäller hela tden,
han har vart ute och gjort det han ska, senkommer man in igen så gnäller han.. står vid fönster och dörrar..
vet inte vad det är för fel.. han va lika hemma hos Maria..där hade dom en tik som löpte nån gata bort,kanske det finns nån här med.. men blir domså då?:O
Ja jobbigt är det iaf :P

Igår vaknade Benjamin igen under natten,såförkyld lilla gubben..så han fick ha halvsittläge på vagnen,så sov han en stund i den,då gick det bättre.

Och såär det nå fel på kameran, finns batteri, man kan kolla på korten och så, men när man skaknäppa så slår den av sig .. jätte konstigt .. men skulle fåknäppa lite med Sannas imorgon.

Sen drog Benjamin av mellanslagsknappen på datorn, så nu funkar den lite halvdant.. :P
Går bara emot mig idag..

Nej snart stryper jag nog hunden..han är inte tyst i femminuter ens... Grrr...nå tipps på vad man kan göra?  är grymmt jobbigt och snart väcker han nog Benjamin.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte lätt att förklara.. Men nu har du gett mig ett kilo, nu måte jag gå ner de för min skull och säga till dig sen att nu har jag gått ner ditt kilo som du gett mig.. ahh svårt men ja, tack så mycket :) Hoppas allt är bra med er!

2008-09-25 @ 23:00:30
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har hört att hundrar, speciellt hanhundar kan bli väldigt gnälliga och nästan lite deprimerade när en tik löper. Beror ju på deras känsmognad och doften från tiken. I värsta fall får man kastrera hanen.

2008-09-25 @ 23:26:55
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch va tråkigt att han är sjuk..hoppas att de ger sig snabbt..hmm vet inte va du kan göra för att få tyst på han :-/

2008-09-26 @ 07:56:00
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Milla

Inte för att ja haft hund men när ja va liten hade min kompis hund. Å di blev rätt gnälliga när det va löptider.. Det bästa e väl att kastrera. Precis som en honkatt blir "gnällig" när hon löper så. Kanske e större ingrepp att kastrera en hund mot en hankatt? Hoppas det löser sej å må kanske vara skönare för vovven efteråt? Lycka te :)

2008-09-26 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0