Hund som bits?

Jag och älsklingen har nyss haft en diskussion,
så nu sitter han och är skit irriterad på mig :)
Jag anser iaf om att en hund biter en människa ska man avliva den,
men han tycker inte det!
Att om de kom en inbrottstjuv tex och Rocky skulle bita den, och ist råkade bita Benjamin i huvudet så han dog,
då anser han att det inte var hans mening och därför ska han inte avlivas, men jag skulle sätta ett skott i nacken direkt! Inbrottstjuv eller inte, en hund ska inte bita.
Så nu sitter han och kallar mig hundmödare och slänger ur sig massa saker.. han är bara såå söt när han är arg =)

Idag han vi inte heller haft mycket för oss, blivit stammisar på torggrillen iaf :)

Kommentarer
Postat av: Mia och marwin

hållemed dej. hundar ska inte bitas=)

2008-09-11 @ 19:32:28
URL: http://miaomarwin.blogg.se/
Postat av: Tremänning Jenny

Jag håller med dig. En som vi känner har hundar.. en kväll när dom kom hem hade någon av hundarna slitit sönder deras katt.. huvudet var borta. (vet inte ens om dom hittade det..) :s Dom väntade då en bebis.. bebisen har kommit och än har dom alla hundar kvar. :s Ja menar.. TÄNK OM! :(

2008-09-11 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0