Lördag

Har nyss städat och prinsen sover, fy tusan vad skönt med diskmaskin :)
man hinner ju städa halva lägenheten på den tiden det annars tar att diska ^^,
Samuel sitter och spelar Cs :O nått som Larre lurat i honom tror jag :)

Snart kommer sanna hit, när hon slutat jobbet :)
Sen ska vi hem till svärmor och grilla, och jag kan lova att ingen kan grilla som Jörgen.
Fira Lossan som blir 13 år ska vi alltså göra :)

På måndag följer vi med Samuel till göteborg igen, men blir bara där över veckan, måndag till fredag,
han jobbar natt nu, så de är skönt, även fast han sover på dagarna så är han endå där :)
En bild på Rocky från när han var med på jobbet, iklädd i varselväst och hörselkåpor ;)




Min älskade mamma håller på att tvätta upp lite kläder till oss, fanns ingen tid här hemma,
men får gå ner och se om det finns imorgon, en hel del kvar ^^,

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe jaa..de ser ju jätteroligt ut :-)

va skönt med diskmaskin, skulle jag också vilja ha ;-) hoppas ni får de trevligt i Gbg.

2008-09-07 @ 08:32:55
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0