Mora

Ja då var vi i mora :) .. kom fram vid fyra tiden. Resan ner gick riktigt snabbt, prinsen sov nästan hela vägen, och jag satt och kikade på nått csi avsnitt :)
Har inte gjort så mycket, mest umgåts.
Imorgon ska vi iväg till farmors grav, ( min farfar har en ny fru, vart med sen jag var liten så jag kallar henne med farmor) men alltså min riktiga farmors grav ska vi till.
Sen ska vi ika iväg till kusinen och kolla på huset han håller på att bygger,
sist jag var dit höll han på med isoleringen, så ska bli kul att se... riktigt lyx hus,
alldels vid siljan, och väggen mot sjön  är så gott som helt i glas, så där kan man sitta och kolla på vattnet,
eller stjärnorna på nätterna :)


Nej, nu ska jag kika på csi, och lägga mig och kramas med min underbara son, som ligger här brevid mig :)

Hoppas ni har kul idag Älskling :)
Älskade bror.. tänker på dig <3

Hörs imorgon, godnatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack =)

Kramar

2008-09-20 @ 09:32:53
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0