mörkrädd

Kom nyss hem från Maria, har vart där sen 15.00 tiden och hälsat på :)
Var ett tag sen vi va dit! Benjamin somnade i vagnen på vägen hem och sov som en stock fast jag klädde av han och grejjade:)
Rätt tryggt att ha med sig Rocky iaf, tycker det är jätte läskigt att gå när det är så mörkt ute, 
och här vid notgården är de så mycke skogsdungor och träd :P

Imorse när vi vaknade så knallade jag, emelie och barnen och Rocky hem till henne, så fick dom sova en stund..
så lagade vi lite mat och drack kaffe, sen kom Sanna förbi, och var räddaren i nöden, hade ingen nässpray med mig.. och tror jag blitt smått beroende :O känns som jag ska kvävas när jag inte har det.. tror jag använt de för länge när ja va förkyld.. men men de är nog en såndär "vi på spånvägen" grej :) ..


Får se om Sanna skulle kika förbi en stund efter jobbet imorgon också :) och så blir det nog att träffa Emelie och Melina en stund också.

Onsdag bli det villgott igen :) jag&benjamin, jenny&emil, Linda&milton, hoppas de kommer lite fler också, alltid kul :)


Nej nu ska jag kolla på andra avenyn avsnitten.. härligt att det börjat igen :D



på väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0