Bajjamajja

Idag vaknade jag och Benjamin vid halv nio, gick uppoch gjorde välling och satt och myste i soffan:)
Trodde nästan nån hade klubbat ner Maria, som sov ända tills halv elva, hon som brukar vara uppe med tuppen jämt!

Gick ut med Rocky,och sen åt vi frukost.. sen kom Sanna, bestämde oss för att åka ner på stan för att ta en fika.
Så vi gick in på åhlens först, var rea på skivor, 10kr st :) så Maria köpte nån med barnvisor, sanna köpte bröderna lejonhjärta och madicken, och jag nån med barbar, Benjamin är ju lite för liten för det nu, men det är ju bara att spara dem :) 10 kr liksom.

Sen gick vi iaf vidare till èngel, där jag upptäkte att min plånbok var borta! kikade runt i allapåsar och i vagnen,men inte låg den där heller.. så jag gick tillbaka till åhlens och letade, sen gick jag framtill kassan och där låg den! Så gladatt nånlämnade in den! tacktacktack till han/hon. Hur kan man bara lägga ifrån sig plånboken och gå ? :O jag har ju blivit helvirrig! Gör massa sånadär småsaker hela tiden, och tappar bort allt! Så träffade jag på finaste Emil och Jenny på vägen ut, så hon gick med och dumpade av mig vid èngel :)

Efter stan åkte vi upp till Coop bygg, sanna skulle kolla på nån dusch kabin.. sen in till coop extra.
Så dumpade vi av Maria och åkte hemtill mig, så kom Emil och Jenny dit :) fikade och pratade, supertrevlig som vanligt!
Sanna hade med sig kameran så ska lägga upp massa kort imorgon :)


Benjamin har börjat vakna flera gånger per natt och är så ledsen, mammas älskling.. händer ju så mycker med han nu, och han håller på att lära sig så mycket, så då kan dom ju bli att sova oroligt, men han somnar om ganska snabbt efter mat tagit upp honnom.

Med vällingen går det fortfarande jätte bra, fått det några kvällar nu, (3?) och han bara slukar det!:)
Har havrevälling nu, funderar på att testa majsvälling, ska vara lite mildare för magen, tycker han gör sina behov i lite väl stora lass, haha :) Igår såg det ut som rena bajjamajjan här! Marias byxor, soffan, golvet, min arm och hela han.. :)
 
Åkte uppoch kollade på Sanna och Idriz hus nu ikväll, dom har laggt in parkettgolv,och jesus vad fint dom får! blir ju så avundsjuk! :) Sen kaklat badrummet, ser ut som rena lyxkåken! :)

Imorgon blir det nog en slapp dag.. ska ta enlång promenad med Sanna, Benjamin, Rocky och kanske Maria.. sannaskulle skippa träningen så hon fråga om jag ville med ut,och lite motion får man väl inte tacka nej till:)

Stackars älsklingen som är ute och jobbar nu..är så himla kallt ute!
Hade hällre sett att han låg brevid mig och myste lite!
Har världens underbaraste Sambo, en helt underbart perfekt son och gosigaste hund.. ni gör mig så otroligt lycklig!







Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller också på att prova med välling nu!

Hur mycket ger du Benjamin?

2008-09-28 @ 09:30:31
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/
Postat av: Linda & Milton

Imorse gav jag honom 110ml välling igen och nu åt han upp alltihop!! :D Han stod sig faktiskt 3timmar på det, så det var ju bra. Han ska få det imorgon igen så får vi se hur det går då!

2008-09-28 @ 15:45:08
URL: http://miltonsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0