Veckan

Idag så har vi lekt med Emelie och Melina, vi va på stan och fika, å så va hon hos svärmor och drack kaffe :)
Så imorgin ska vi ses igen, och då ska Sanna med :) måste fixa lite saker på banken och så, sen är det ju föräldragruppen kl tre, nå familjerådgivning eller var det var :S

Igår sov vi hos farmor/svärmor, så sanna hyrde en film vi såg på,
jag förstod den inte riktigt och inte Maria heller, men den va iaf bra :)

I söndags åkte jag, Benjamin, Sanna och Maria till borlänge, Benjamin hade fått pengar så då åkte vi och handlade en massa höstkläder :) så fina så! sanna köpte lampor för en halv förmögenhet och maria handlade kläder åt hennes käre son och min sambo ;)   

Idag så sover min syster här, Lotta.. så det är hon som hjälpt mig fixa bloggen, hihi, mycket bättre en den jag hade innan :) jag som knappt vet hur man kollar hotmail ska nog inte försöka ge sig på sånt :)

Sen måste jag ju säga, va snygg du va i outsiders Anna, hihi :)

Nej nu ska vi käka baguett med kycklingröra såhär nyttigt mitt i natten, sen ska jag ringspå henne!


Imorgon ska jag berätta om en JÄTTE otäck dröm jag hade inatt! 


Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0