Villken tant!

Idag har Emelie och Melina vart här och lekt med oss :) väldigt trevligt.. va ute och gick lite så barnen fick sova en stund.
Sen har jag städat.. och så bokade jag tvättstugan till kl två,
men när jag kommer ner med tvätten är det nån som snott mina maskiner!!
Fick stå där en halvtimme och vänta på att hennes tvätt skulle bli klar.. hade inte hjärta eller mod till att öppna maskinen och kasta ut det! .. men nu så.. ska snart gå ner och hänga upp skiten :)

Imorgon åker vi som sagt till mora, ska bli kul, men tråkigt att det blev just på älsklingens lediga helg :(
men hoppas han kommer hem tidigt på morgonen så vi hinner mysa nån timme iaf! <3

Väntar på att Lotta ska komma hit nu.. Sen så kommer Sanna efter hon slutat jobbet! ska färja mitt hår, ska slänga i en stockholm, ljusa upp det lite!
Försöka ta mig till min älskade svärmor också, och kika på det nya tv rummet :) och självklart så hon får träffa prinsen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0