Lördag

Maten hos farmor & farfar var kanon god! Inge halvfabrikat där inte :) Så mycket godare med "riktig" mat!
Sen blev det kaffe och fika efter maten också :) Blev så jäkla mätt..åt nog för en hel skolklass.

   
  

Sen åkte vi hem till farmor/svärmor. Samuel skulle fixa nått med oljan på bilen.
Så lekte prinsen lite med faster sanna ocf farmor Maria :)

   
 

Sen blev det en liten promenix med vovven!
Åkte förbi vid pappa också och lämnade av lite tavlor, och nya kastruller farmor och farfar köpt till han!
När jag skulle packa upp hans grejjer råka jag tappa en kastrul så handtaget gick i tusen delar :P
Så åkte vi förbi syster så fick hon min DKNY parfym som jag lovade. Kunde inte använda den efter sommaren på cypern, då hade jag den dagligen :P Uch. Men bra att den kom till användning iaf :)




Oj va mycket kort det blivit i dom senaste inläggen :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snart leka igen? =) PUSS

2009-04-04 @ 22:41:24
URL: http://colorize.blogg.se/
Postat av: Anonym

He he ...snygga kort.....

2009-04-05 @ 13:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0