uppdate

Tänkte göra en liten snabb uppdatering :) Var ett tag sen nu igen!
Har vart hos mammsen ett par dagar nu, fått lite hjälp med Rocky.
Vart jätte mysigt :)

Och idag har jag jobbat! Första dagen på över ett år. Men oj va skoj det var :)
Kändes som man aldrig vart där ifrån. Trivs så himla bra där :)
Slutade nio, så kom Samuel och hämtade mig, han kom hem från jobbet idag han med.
Blir hemma ända tills på söndag :)..
Åkte upp med rocky en sväng till hundgården så han fick springa, sen åkte vi hem och lagade taccos :)
Ska snart kolla på andra avenyn, samuel missade det i tisdags.

Imorgon är vi bortbjudna till Sanna och Idriz, grillat ska det bli :) mkt trevligt!

Benjamin bara växer och växer =) tiden bara rusar iväg! han börjar bli så himla stor,
egen vilja och en riktig personlighet! Så himla underbar min lilla kille.
Farmor hade köpt lite kritor och playdoo åt honom för någon vecka sen, så det har han lekt massa med.
Ritat jätte fina teckningar som jag gjort liten ram&rosett på.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och uppdatera mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0