vår städning

Ja det blev det idag! :)
Benjamin fick vara med farmor och faster, så jag kunde städa ostört ;) Dom verkar haftd e så mysigt så..
en ute dag och massa bus :)
Jag han inte med att städa alla rum.. har Benjamins och vardagsrummet klart!
Låg fasen på golver och skrubbade listerna.. men imorgon kommer de nog se lika dant ut och en massa hundhår :P
Men dåär det ju bara att dammsuga iaf..
Ska snart packa ihop massa skit som ska ner i källaren oh ställa i hallen så vi kan bära ner det imorgon, vi har bara proppat in det i alla gaderober :P Ras-varning!
Sen va niklas förbi och lämnade presen åt Benjamin :)
Sen fick samuel en bok "mäster katt i stövlar" det tyckte jag va helt klockrent! Haha.. (dom gjorde en låt med det namnet)




Sen hitta jag en låt på you tube som jag och samuel gjorde för typ 5-6 år sen, hahaha.. jag sjunger.
Data micks inspelad och allt! ;)
Så kul minne!


Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Roliga minnen =)



Skit bra låtar..=D



Kramar

2009-04-09 @ 11:14:36
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0