Måndag 2

Dagis gick hur bra som helst!
Närsta gång ska vi prova med att jag lämnar honom och säger hej då, sen går jag ut, fast går in i den andra dörren till personal rummet om han skulle bli ledsen!
Men det kommer nog gå jätte bra.. han är riktigt förtjust i hans fröken karina.. dom är så goa hela bunten, han kunde inte fått ett bättre dagis! Viktigt att man känner sig trygg att lämna dom! :)

När vi kom hemfrån dagis tog vi en extra vända med Rocky, för jag hade tänkt kila bort så han skulle vart hemma själv.. men närkl var 12 då somnade både jag och Benjamin som klubbade sälar och vaknade inte förens kl 14 !!

Just nu är han i sitt rum och leker för fullt.. skönt för jag e så trött så jag tror jag koolar :O
Käkar ju hemofer 4 st om dagen.. det är ju de mesta man kan ta.. nån som vet om de finns nå "bättre" järntabletter?! Har endå mått ofärskämt bra dena grav, inte vart trött lr nå, började med järntabletter och floursyra redan i vecka 5..så inte förens u har tröttheten kommit.. (och halsbrännan) Men OJ om man jämför med hur det var med Benjamin.. spydde som en gris. gick upp mer en 10 kilo i vecka 12, hade finnar i hela ansiktet, eksemen blossade upp, halsbränna till des förbannelse och sov mest hela dagarna.. Så man fårväl inte klaga endå :P

Nu kommer snart min syster hit, ska sova hos mamma i natt,så hpn sk ahjälpa mig ta vagnen så Rocky får följa!
Ska ju som sagt till falun i morgon! Sen ringde hon från MVC och sa att jag skulle komma dit i morgon, dom behövde nå med blod prov för dendär PKU tjosan jag tar för..så skulle hämta papper sen gå ner till labb.Blir så stressigt om ja skagå här ifrån i morgon bitti så. Så inge dagis för prinsen i morgon, han får spendera förmiddagen med mormor!
Hoppas dom kan se kön! :) En gosse tror jag, de känns verkligen så! :) <3



Mini Prins <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack för din röst! :) Ha en underbar dag:)

2009-08-31 @ 15:42:51
URL: http://basicbecka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis själv till nya tillskottet i magen! Varit på UL än? isf vad fick ni för Bf?

2009-08-31 @ 21:46:15
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0