Måndag

Det är skönt med helg, men faktiskt lite skönt när vardagen börjar igen också! :)
Benjamin sover än!! Såhär länge har han inte sovigt sen jag vet inte när.. han vaknade sex och ville ha välling, sen somnade han om.. kändes lite lyxigt när kl ringde 7 att kunna gå upp och fixa sig i lugn och ro :)
Snart ska jag ringa och väcka min bror, sen bär de av till dagis om 40 min!
Idag går jag in i vecka 20 :) (19+0) Men på UL jag gjorde förra veckan trodde han jag skulle bli tillbakaflyttad några dagar..så i morgon är man väl på vecka 19 igen, men de gör inget bara bebis mår bra! :)När jag va på tidigt ul så sa hon att det stämde med sista M och att jag va i 12+2 , men dom har ju växa perioder, såden hade väl precis haft en sån då! Sen mätte hon lårbenet och han nu mätte tinning till tinning :) Ja vi får se helt enkelt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0