Snabbt

Ett snabt inlägg blir det!
Passar på att säga atsck för alla grattis jag fått! :)
Och tack för alla fina presenter :)

Karlstad trippen med Sanna och Emelie va kanon kul, hittarde så himl amkt fint på Ikea, och lite annat smått och gott :)
Måste vi absolut göra om snart igen!

Idag kom mitt angel sound, så har just legat och lyssnat på bebis hjärljud <3
Låter så fint så :) Man kan spela in från den till datorn på något vis, men vet inte hur än :P

Jobbat hela veckan, sen helgen nu sen blir jaledig i 3 dagar.. på måndag kommer Emma hit, ska sätta i lite ny kaluffs på henne, på tisdag så ska jag träffa systeryster en vända, och på onsdag så ska jag till känt medium som kommer till smedjebacken, minns inte namnet orkar inte hämta lappen så kan skriva vad namnet var sen :) Ska bli himla kul!
Det är ju kul att testa lite olika medium, alla jobbar på så olika vid.. Fick det i present av Maria, jörgen, sanna, idde och lossan :) Riktigt kul present må ja då säga :D

Nej nu ska ja hänga lite tvätt, sen så blir de att sova så ja orkar med morgondagen.. 06.45-17.00 sen vid 19 så ska vi hem till Alex och Zae och grilla :)


Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! såg att du skickade den där låten till mig igår på msn, men hann inte ta emot den innan du gick offline:( Men du kanske kan skicka den igen? på msn eller mail kanske, vill gärna höra den

2009-08-08 @ 09:21:45
Postat av: emelie

måste absolut göras om :) och grattis i efterskott! :)

2009-08-08 @ 14:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0