Stora Killen

I morgon är en stor dag! Nämligen Benjamins första inskolnings dag :)
Helt galet att han blivit så stor, Min älskling!

Idag har vi vart ute och lekt.. eller lekt och lekt.. Benjamin spenderade minst 1½ timme vid vinbärs buskarna.
Dom rödalät som dom var godas.. mmm namnmannam mmm lät det! :)

Idag har vi lekt med Emil och Jenny också,vi åkte och hälsade på mamma.
Vi kötpe nog med oss allt fika dom hade inne på willys också.. va sugen på allt så kunde inte riktigt välja!
Benjamin var på och pussade och kramade Emil hela tiden, och Emil blev jätte ledsen.. haha :)
När vi kom hem från mamma så la jag mig i soffan, va så trött så jag trodde jag skulle coola..
benjamin hade inte sovot någon middag idag (ödet) :) Så vi gick in och la oss!!
Kl 20 vaknade jag, och Benjamin sover som en gris än!! Gör inget om han vaknar tidigt i morgon vi måste ju endå upp!
Samlar ork att hänga tvätt nu, har ingen lust alls.. sen ska ja krypa ner i sängen och sova!!
Uppar i morgon om hur det gått för prinsen! :)










Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeen så söt han är eran benjamin!!!=) Och vilka härliga lockar han har, hihi!

2009-08-27 @ 22:22:49
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0