Tisdag

Det blir längre och längre mellan gångerna :P
Har bara ingen ork att skriva, men får ta mig i kragen.

Idag va jag på inskrivning, fick Zimene (?) hon verkade iaf jätte gullig och snäll..
min förra BM vart 50% sjkskriven + skulle snart oppereras.
Va där hos henne i ungefär 1½ timme, hade trott att det skulle ta en kvart ungefär :P
Blev väl lite mycke att göra eftersom jag skrev in mig så sent (vecka 18)
Har iaf fått 3 nya tiden ( tappade doch dom alla tre på vägen hem)
Men minns iaf att det var den 27/8.. då ska ja träffa doktorn, hon trodde det ev skulle bli ett UL, sen skulle vi prata om om jag behövde ta PKU prover denna grav med.
Sen den 1/9 fick jag tid för RUL i falun, längtar som sjutton :) Sen ny tid hos zimene i oktober..
Ska rinag i morgon och få tider osv.

Sen ska jag ringa Benjamins dagis och bestämma tider för inskolningen :)
Sen måste jag ringa BVC och höra villken tid det var vi skulle dit.. lappen är heeeeeelt borta.. är så fruktansvärt slarvig.. måste skaffa mig en stor kalender tror jag!

Benjamin är så klart världens charmigaste, han har fått en kompis hemma vid mamma som heter foffo, han älskar den killen, när han ser honom blir han helt till sig och springer dit och kramas, dom spelar fotboll och härjar :)
Sen är det så kul när han förstår vad man säger och menar när man pratar med honom.. när jag sa att vi skulle gå till farmor tog han först skorna, sin västa och spade sen ställde han sig vid ytterdörren :) Charmis.. min lilla kille som börjar bli så stor :(

I morgon kommer en jobbarkompis hit, ska sätta i löshår på henne. Sen kommer min syster yster hit också.
Får se om jag hinner träffa pappsen en vända också! :)

Nej nu ska jag lyssna lite på bebis hjärta! :) Angelsoundet måste vara bland de bästa köpet!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för idag systeryster! :)Hihi. Ses imån!

2009-08-19 @ 18:28:29
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0