Fredag

Det va riktigt kul att gå på stor seansen igår. Mia Ottosson hette hon som hade den. Nu är jag sugen på en privatsittning ;) Sen tänkte jag och Maria gåpå nån healing(?) kurs.
 
Idag tog jag mig sovmorgon till kl 11, va helt död så Samuel fick gå upp med Benjamin så tog jag Rocky. Det va behövligt :)
Sen vid halv ett tiden mötte jag och prinsen upp farmor Maria, sen knatade vi ner på stan.
Gick till china town och åt lite lunch. En som jobbade där höll i Benjamin och frågade om han gick ge honom en klubba, haha.. men han får nog ta den när han blir större ist ;)
Sen kikade vi runt lite i gallerian, hälsade på faster Sanna. Han fick träffa Pippi först av alla ;) haha.
Men han va inte så imponerad av henne, får hoppas hon kommer tillbaka när han blivit lite större.
Sen fick han en pippi (trä?) väskaoch en pippi docka. Faster Sanna köpte väskan åt honom, han höll i den och blev så ledsen när man tog den ifrån honom, och de stod ju faster bara inte ut med att se, haha.
Sen drog vi oss till cafe engel och drack lite kaffeoch väntade på att Sanna skulle sluta, så fick vi skjuss hem!

har just druckit lite cappucino,måste hålla mig vaken ett tag till. MÅSTE städa här hemma innan jag går och lägger mig!
Ser ut som    hej  kom  och   hjälp  mig! Och jag vill inte vakna upp till det imorgon!

Sen kommer syster hit vid tio tiden imorgon, sen ska hon åka iväg till stockholm på konsär, hoppas ni kommer få kanon kul! :)
Sen ska jag försöka ta mig till svärmor och låna lite böcker, sen ska hon låna en av mig :)
Sen får vi besök av Benjis älskade faster Sanna :)

Samuel börjar bli sjuk! Han ärså rolig :)
När jag är sjuk och klagar så säger han bara "okej va tråkigt men tyvärr kan jag inte göra något åt saken"
Sen när han är sjuk är han såååååååååååå himla sjuuuuuk! "Älskling kan du hämta min dator och sätta i laddaren, sen ta in ett glas och kola flaskan och ge mig en snus" - "nej det får du göra själv" - "men jag är ju sååå sjuuuuuk".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är för söta ni: familjen Gustavsson, Flodin......

2009-02-28 @ 12:23:42
Postat av: Anonym

GustaFsson :)

2009-02-28 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0